loading...

دانستنی های صنعتی

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 10:44

ناپخته سوزی یکی‌از ایرادات شایع در خودروها میباشد خرید جک دو ستون که ممکن میباشد به عامل ها مختلفی برمی‌خواهد شد. این ایراد می تواند برای راننده‌ها سبب به ساخت و ساز خطرها دورازشوخی گردد و براین اساس بایستی به موقع تشخیص داده و رفع گردد. در‌این نوشته ی علمی به پژوهش علل ناپخته سوزی خودرو و شیوه های پیشگیری از آن میپردازیم.

یک کدام از دست اندرکاران مهم ناپخته سوزی خودرو، نقص در سیستم احتراق میباشد. در‌حالتی که سوخت به صدق احتراق نکند، احتمال نپخته سوزی ارتقاء مییابد. انگیزه مهم این اختلال ممکن میباشد از قطعات سوخت‌رسانی ناقص یا این که کثیفی در سوخت باشد. برای دوری از این اختلال، تعمیرات زمان‌ای و بده بستان قطعات سوخت‌رسانی ضروری میباشد.

دلیل دیگری که قادر است به نپخته سوزی خودرو باعث خواهد شد، نقص در سیستم تهویه میباشد. در حالتی‌که هوا به صدق به موتور حمایت نشود، احتمال ناپخته سوزی ارتقاء مییابد. برای پرهیز از این اختلال، بایستی سیستم تهویه را به طور منظم پژوهش و تعمیر کرد.

کارداران دیگری مانند نقص در سیستم روغن‌رسانی، نقص در سیستم ترموستات و نقص در سیستم تعلیق نیز می توانند به نپخته سوزی خودرو سبب ساز شوند. برای دوری از این ایرادات، می بایست سیستم‌های متعدد خودرو را به طور زمان‌ای پژوهش و تعمیر کرد. برای مشاهده ارزش و خرید دستگاه تعریف و تمجید سوئیچ با شماره تماس های مندرج در وب سایت در تماس باشید.

در غایت، برای دوری از نپخته سوزی خودرو، موردنیاز میباشد که به موارد ذیل اعتنا نمائید:

1. جاری ساختن تعمیرات زمان‌ای و ردوبدل قطعات به موقع

2. رسیدگی و تعمیر سیستم‌های متعدد خودرو

3. به کار گیری از سوخت کیفیت خوب و پاک

4. رعایت سرعت مجاز و رانندگی ایمن

با رعایت این نکات، می توانید از ناپخته سوزی خودرو دوری کرده و ایمنی خویش و دیگر افراد را محافظت فرمائید. عالی میباشد هیچ وقت از تعمیرات خودرو قبلی و به موقع مبادرت به رفع اشتباهات فرمایید. امید داریم که‌این نوشته ی علمی اثر گذار بوده و به شما یاری کرده‌باشد. برای اگاهی از خصوصیت های گونه های ابزار صافکاری چسبی با شماره های گروه تماس حاصل نمایید.

برچسب ها خرید جک دو ستون ,
بازدید : 0
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:26

ضربه و جراحت فیزیکی
ضربه و جراحت فیزیکی به دلایل مختلفی ممکن میباشد خرید جک دو ستون صورت دهد و اثرات منفی روی کوشش این وسلیه و یا این که قطعات ایسیو داشته باشد که کاملا در جدول ذیل آنان‌را نظارت کرده ایم.


تصادف
عکس العمل با مانع ها
افتادن خودرو از طول
ضربه ناشی از ضربه گیرهای خودرو
ضربه ناشی از لرزش موتور
مدارهای الکتریکی
قطعات الکترونیکی
سوکت ها و کانکتورها
قطعی مدار
سوختگی فیوزها
فساد قطعات الکترونیکی
خلل در کارایی ایسیو
فساد بی نقص ایسیو
برای پیشگیری از زخم دیدن ایسیو خودرو در تاثیر ضربه و جراحت فیزیکی، می قدرت اقدامات ذیل را ایفا اعطا کرد:

برچسب ها خرید جک دو ستون ,
بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:26

جک هیدرولیکی از اشکال جک ماشین میباشد خرید جک دو ستون که کاربرد اکثری داراست و از آن برای بلند کردن و انتقال ها استعمال می گردد. در تحت به مهمترین مشخصات و مزیت های جک هیدرولیک اشاره می‌کنیم:

دارنده محور تقویت گردیده و مستحکم
دارنده بدنه مقاوم جهت تحمل فشار
مجهز به پیستون های سیلندر پولیش کاری و آبکاری گردیده
دارنده پیچ کمکی فولادی جهت تهیه و تنظیم طول
دارنده وزن نادر و ساختار بی آلایش
اجزاء جک هیدرولیک
جک نیز مانند هر ابزار دیگری دارنده ساختار داخلی و اجزاء تشکل دهنده میباشد که موجب میگردد تا بتوانیم با امداد این اجزا در پوسته یک ابزار، کارهایی نظیر بلند کردن اجسام و انتقال آن‌ها را جاری ساختن دهیم. پیرو به اجزاء تشکیل دهنده جک هیدرولیک خودرو اشاره می‌کنیم.

بدنه
سیلندر
شفت
پدال
مهره سیلندر

جک های هیدرولیک در مجموع به جک های قیچی، جک بالا بر، جک های کف و بطری، جک موتورسیکلت و جک چرخ دستی تقسیم میشوند.

جک قیچی (لوزی)
یک کدام از جک های خرد، جک قیچی میباشد که با چرخاندن یک پیچ، اجسام از روی زمین بلند می‌شوند. این سبک از جک های هیدرولیکی برای ردوبدل لاستیک خودروها به کار گیری میشود.

برچسب ها خرید جک دو ستون ,
بازدید : 0
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:34

این نوع جک های اتومبیل از یک نحوه مکانیکی خرید جک دو ستون معمولی برای وسیله نقلیه استعمال می نمایند. یک ماشین مکانیکی ممکن میباشد دارنده یک پیچ بلند کننده یا این که یک سیستم جرثقیل باشد تا به آرامی وسیله نقلیه را بلند نماید.
همان دیگر، هنگام شغل با یک جک پیچ، چرخش مبنا منجر چرخش چرخ دنده می گردد. پیچ سربی به چرخ دنده پیوند می خورد تا جک پیچ را بچرخاند و آن‌ها با به عبارتی سرعت میچرخند. زمانی چرخ دنده میچرخد، نیروهای اصطکاک روی نخ پیچ، مهره را نیز می چرخاند که سبب بالا رفتن طول جک میگردد.

جک هیدرولیک


از استوانه های هیدرولیکی به کار گیری می نماید که به طور افقی یا این که عمودی برای بلند کردن اجسام تبارک قرار داده گردیده‌است. جک هیدرولیک از مخزنی آکنده‌از روغن درست شده میباشد ، جایی که فشار سیلندر را به سمت بالا تکان می‌دهد.

جک های پنوماتیک
جک های پنوماتیک امکانات سنگینی میباشند که از هوای فشرده تغذیه می نمایند و برای حمل سهل و آسان مواد و ماشین آلات هنگفت به کار گیری میگردند. این نیروی پنوماتیک از روش هوای فشرده اقتدار الکتریکی را به قدرت مکانیکی تبدیل می نماید.
این نوع جک خودرو به جک تلسکوپ نیز پر اسم و رسم میباشد. آن‌ها معمولاً در بخش اعظمی از صنعت های تعمیر و مراقبت ماشین آلات هنگفت برای بلند کردن اتوبوس ، کامیون و وسایل نقلیه ساختمانی یافت می‌شوند. از جک های پنوماتیک برای وسایل نقلیه خرد استعمال نمی‌شود.

اشکال جک ماشین
اشکال جک های خودرو به گستردن پایین میباشد:
جک های طبقه
جک های بطری
جک های مزرعه
جک های قیچی
جک چرخ دستی

برچسب ها خرید جک دو ستون ,
بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:24

ابزار آلات مکانیکی اکثر اوقات در اشکال متفاوت می‌باشند خرید جک دو ستون و تعداد آن ها بسیار زیاد میباشد و از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی هستند. بدین ترتیب نگه داری از این ابزار ها کاری طاقت فرسا میباشد چون بایستی با نظم خاصی حفظ شوند، در غیر این شکل تعمیرکار کلی از وقت خویش را بایستی برای جستن ابزار ما یحتاج خویش بگذارد. یک کدام از دیگر از دلایل نیاز به باکس ابزار ساخت نظم در تعمیرگاه شماست با این عمل می‌توانید اطراف با نظم را ساخت‌و‌ساز کرده و جلوه نیکی به عمل خویش بدهید.

برای اخذ بقیه امکان های دستگاه دیاگ نیو هلند به واتس آپ ما پیام دهید.

ضمن مجموع این مسائلی که گفته شد حفظ صحیح از ابزار آلات قادر است تا حد متعددی به ارتفاع قدمت ابزار شما یاری دهد. باکس ابزار ها در اشکال متعدد در بازار یافت می گردند البته شما موردی را تعیین فرمایید که به راحتی بتوانید از ابزار ها استعمال نمایید.

گریس پمپ دستی
روغنکاری نیز از نیاز های ضروری قطعاتی از ماشین مانند چرخ دنده، بلبرینگ و یاتاقان ها به حساب میآید. چون اینها قطعاتی می‌باشند که همیشه در هم اکنون شغل کردن می‌باشند و روغن کاری از استهلاک آن ها پرهیز می نماید و سبب می‌گردد روانتر فعالیت نمایند. این عمل بوسیله ابزاری به اسم گریس پمپ دستی از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی جاری ساختن می‌شود.

برای اگاهی از دیگر خصوصیت های دستگاه دیاگ فاو به شماره واتس آپ نوشته شده رجوع کنید.

جک سوسماری
گاهی واقعه می افتد که خودرو شما باطن گودی ای گیر می نماید دراین‌صورت از ابزاری به اسم جک استعمال می گردد. جک ها گونه های مختلفی دارا‌هستند البته نوع پر استفاده آن که از پرکاربردترین ابزارهای مکانیکی میباشد جک سوسماری میباشد. بوسیله جک سوسماری می اقتدار ماشین را تا 1 متر بالا موفقیت.

برچسب ها خرید جک دو ستون ,
بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:42

تولید ها غیر ابزاری مکانیکی خوردو
ضمن ابزار آلات ذکر شده، هر مکانیکی نیازخرید جک دو ستون به تعدادی اثاثیه غیرابزاری نیز خواهد داشت. لوازمی مثلا:

صابون خانگی و مواد شستشو: ابزاری ضروری که هنگام عمل روی روغن موتور و گریس کاربرد داراست.
سرازیر‌کننده‌های مکانیکی: از این جنس تحت عنوان سرازیر‌نمایند‌ه گریس استفاد‌ه می‌نمایند.
WD-40: چربی، کثیفی، چسب و رسوبات تولید شد‌ه حین شغل را از دربین می برد. ضمن این، WD-40 به مراد بازدارند‌ه خوردگی و کسب رطوبت هم کاربرد داراست.
دستکش لاتکس: مکانیک‌های خودور زیاد به به کارگیری از این متاع عشق و علاقه‌ای ندارند. دستکش منجر داغ شـدن دست‌ها می‌گردد، ولی آلوده‌ شدن تحت ناخن‌ها هم چندان خوش آیند وجود ندارد. به همین استدلال عاقلانه میباشد از دستکش لاتکس که نازک میباشد و بازدارنده عمل هم نمی شود به کارگیری فرمایید.
ابزار پیشرفتـه مکانیکی
ابزارهایی که تا به امروز برای شما معرفی کردیم، ابزارهای نسبتاً ابتدایی البته ضروری برای مکانیکی خودرو بود. هویدا میباشد که درصورتی که بخواهید به صورت حرفه ای به عمل مکانیکی سرگرم گردید، نیاز به ابزارهای پیشرفتـه مکانیکی نیز دارید.

ابزار تخصصی عمل مکانیک مشمول مواقعی میباشد که در پایین به آنان اشار‌ه می کنیم:

نوارشکن
کیت قرقر‌ه
آسانسور موتور
دریل شارژی
آچار گشتاور
کمپرسور هوا
آچار ضربه‌ای
صیقل دهند‌ه
روکش صندلی
ابزار جوشکاری
پمپ وکیوم AC
تستر تراکم سیلندر
کیت بلبرینگ چرخ
پیچ گوشتی شارژی
شارژر باتری ماشین
تشک پوشش گلگیر
ابزار تشخیص خودرو
تولیدات تمیز نمایند‌‌‌ه
بستـه تقویت نمایند‌‌‌ه باتری
پایـه نگهدارند‌ه قطعات خودرو
ابزارهای توسعه یافته مکانیکی

برچسب ها خرید جک دو ستون ,
بازدید : 4
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 13:50

امامزاده داوود کلاته مزار زیرکوه ،در شهرستان زیرکوه، قسمت خرید جک دو ستون زهان، روستای کلاته مزار واقع گردیده است. این امامزاده که از نوادگان حضرت ابالفضل (ع) میباشد به دليل قرار به چنگ آوردن در مسير جاده ارتباطی قاين، بيرجند و نزدیک با چندين روستا در اكثر ايام سال پذيرای زائرين میباشد.طول تقریبی مزار مقبره نسبت به روستاهای همسایه حدود ۳۰۰ متر میباشد که به جهت همین طول زیاد از منظره جغرافیایی بسیار زیبایی برخوردار‌است. امامزاده داود (ع) به عنوان مثال مزارهای دارای اعتبار در شهرستان زیرکوه میباشد كه با اسامی متعدد در متن ها تاریخی از آن ذكر شد‌ه‌است، این امامزاده به اسم های مزار فوداب، مزار شیرگ ، مزار امامزاده داود، مزار سلطان سلیمان رضا، شاهزاده داود و فرمانروا حسین نیز دارای اسم و رسم بوده میباشد.

معماری سازه
بنای قبل امامزاده داوود کلاته مزار به شكل مربع بود كه روی آن گنبدی بی آلایش و سوای تزئین ۱۷ متر ارتفاع و ۷ متر عرض داشت، مزار دارنده دو درب ورودی در جهات شرقی و غربی بود. عمده مصالح ساختمان از سنگ جنازه و نوعی ملات ساروج بود و در نصیب شمالی مزار یک‌سری زائرسرا با مصالح سنگ و آجر برای استراحت زوار درست شده بود. در كنار درب شرقی حوضی جهت ذخیره آب بود كه بیشتر تحت عنوان انبار استعمال می ‌شد، در میانه بقعه بارگاه فلزی امامزاده قرار داشت كه نذورات زائرین در باطن آن محافظت می‌ شد، این موسسه در زمین‌لرزه ۱۳۷۶ كاملاً تخریب شد و اینک بنایی قشنگ بر فرازکوه فداب با چشم انداز‌ ای دلگشا تاسیس شده است.

به هنگام تجدید بنا پس از زمین‌لرزه در طی عملیات تسطیح، لاشه‌ ای نسبتاً سلامت از در بین دیوار ساختمان پیشین پیدا كه باعث حیرت همگان شد كه تاریخ دفن یا این که نام و نشان لاشه معین نشده میباشد. این بقاع در روزهای پنجشنبه و آدینه بیشترین زائر را داراست كه عمدتاً از روستاهای ناحیه برای زیارت مشرف می‌ شوند. در روزها خاصی از سال همانند تاسوعا، عاشورا، بیست و یكم ماه مبارك رمضان، و بیست و هشت صفر، هیئتهای سوگواری در محل امامزاده به سوگواری می پردازند كه گاهی جمعیت به پنج هزار نفر می ‌برسد. در بخش شمالی و در دامنه کوه، هفت اطاق و یک مسجد برای زوار تاسیس گردیده و نیز در سمت جنوب یک آشپزخانه و توالت وجود داراست که آیتم به کار گیری زائرین قرار می ‌گیرد.

برچسب ها خرید جک دو ستون ,
بازدید : 4
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:18

بالا بر هیدرولیک

یکی‌از اشکال بالابر ، آسانسورهای هیدرولیک خرید جک دو ستون می باشند. آسانسورهای هیدرولیک ضمن جابه جایی اشخاص در جابه جایی کالاهای هنگفت نیز کاربرد دارا هستند. این آسانسورها با به کار گیری از جک های هیدرولیکی جنبش می نمایند.

جک های هیدرولیکی خویش گونه های متفاوتی دارا‌هستند. مکانیزم جنبش جک های هیدرولیکی به‌این شکل میباشد که ؛ جک ها با به کار گیری از دستگاهی به اسم پاورپوینت فشار روغن را ساخت کرده و به پیستون ها جابجایی میدهند. جک های الکتریکی در ذیل کابین قرار می‌گیرند و با یاری نیروی هیدرولیکی منجر جابه جایی کابین میشوند.

دستگاه پاورپوینت مجهز به پمپی میباشد که روغن را با فشار زیاد به ذیل پیستون های جک های هیدرولیکی می فرستد و سبب تکان بالا بر به سمت بالا می‌گردد. دربین گونه های بالابر ها ، آسانسورهای هیدرولیک با تخلیه روغن پیستون ها ، به سمت ذیل جنبش می نمایند. واحد سنجش تخلیه روغن پیستون ها ، محل توقف بالابر را معین می نماید. این آسانسورها در فاصله های نادر و گنجایش بالا کاربرد دارا هستند.

مزایا و خصوصیت های بالا بر هیدرولیک
آسانسورهای هیدرولیک به موتورخانه نیاز ندارند. این آسانسورها در مقایسه با بقیه آسانسورها فضای کمتری را اشغال می نمایند. این آسانسورها برای جابه جایی اشیاء هنگفت آیتم استعمال قرار میگیرند. آسانسورهای هیدرولیکی در مقایسه با آسانسورهای کششی نصب ریلکس تری دارا هستند. این بالا بر ها از حیث ایمنی و راحتی در سطح بالایی میباشند. در پی خصوصیت گونه های بالا بر هیدرولیک را به شما معرفی میکنیم:

این آسانسورها حرکتی قابل انعطاف دارا هستند.
این آسانسورها پیکربندی دقیقی برای توقف در طبقات دارا‌هستند.
این آسانسورها میتوانند بارهای هنگفت را جابه جا نمایند.
این آسانسورها به موتورخانه نیاز ندارند.
آسانسورهای MRL

آسانسورهای MRL

این آسانسورها یک رقابت شدیدی را در بین موسسه ها گرانقدر ایجاد کرد بالا بر ساخت. این آسانسورها در بازه مجال اندکی مکان آسانسورهای سنتی و کهن را گرفتند و به ارابه موسیقی مشهور شدند. آسانسورهای MRL به آسانسورهای سوای موتورخانه نیز معروفند.

این آسانسورها با یاری یک موتور مدل و بسیار خرد جابه جا می‌شوند. مکانیزم تکان بالا بر MRL تحت عنوان یکی‌از اشکال آسانسورها این چنین میباشد که موتور بالا بر MRL به داخل چاه منتقل میشود. و با به کار گیری از یک شاسی مختصر در بالای چاه روی ریل های بالابر بومی میشود. و فضای کمتری را اشغال می نماید.

برچسب ها خرید جک دو ستون ,
بازدید : 11
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 12:16

جک مکانیکی
به‌این مثال جک دنده ای نیز گفته می گردد. از آن ها برای پنچرگیری خرید جک دو ستون و تعمیراتی که نیاز با بلند کردن چرخ ها از زمین دارا هستند به کارگیری می‌گردد. برای استعمال از این نوع جک به کمی نیرو و صرف انرژی انسانی مستلزم هستیم.

جک دو ردیف هیدرولیک
یکی‌از پرکاربردترین گونه های جک در تعمیرگاهها، لاستیک فروشی و اتو خدمت های بده بستان روغن میباشد. بها زیر و سهولت در نصب از مزایای اساسی این نوع از جک میباشد. جک دو ردیف به راحتی قابل جابه جایی میباشد و با اعتنا به فضای تعمیرگاه قابل پیاده سازی و تنطیم میباشد. ایمنی جک دو ردیف با اعتنا به قفل های ایمنی که در دو طرف آن قرار دارا هستند بسیار بالا میباشد و در هر ارتفاعی می‌توانیم آن را تهیه کنیم.شما عزیزان می‌توانید برای داده ها بیشتر در باب این نوع جک به ورقه ی ارزش جک دو ردیف بروید و ارزش ها را مشاهده کنید.

جک قیچی
چنانچه فضای محدودی دارید و نیاز به یک گزینش یک کدام از یک‌سری نوع جک تعمیرگاهی داریم، دارید که در نقطه پایان شغل قابل گردآوری باشد می‌توانید از جک قیچی استعمال فرمائید. این نوع از جک ها فضای مزاحمی ساخت و ساز نمی نماید و به شکل روکار ، توکار و جک قیچی واحد سنجش دستور جان دار می‌باشند.برای داده ها راجع به ارزش جک قیچی به شیت ی آن رجوع کنید.

جک چهار ردیف
جک چهار ردیف دارنده چهار ردیف می باشند و از دو ورقه بالا بر درست شده اند. از جک های چهار ستونه برای بالابردن خودروها با چرخ استعمال میشود. از این چرخ ها برای مصارف مکانیکی و تعمیرگاهی، جلوبندی و معیار کردن امر به کار گیری می گردد. از این نوع جک برای پژوهش وضعیت چرخ ها می‌توانیم به کار گیری کنیم. ایمنی این امکانات بسیار بالا میباشد.

جک شاسی کش
این نوع از یکسری نوع جک تعمیرگاهی داریم ،برای کشیدن و صاف کردن شاسی خودرو به کارگیری می‌گردد. طریق های سابق و سنتی شاسی کشی کاربری متعددی نداشتند و در بخش اعظمی موردها کمکی به تراز شدن مطلوب شاسی خودرو نمی کردند.

جک پارکینگی
نوعی از جک ها می باشند که برای گشوده و مسدود شدن درب پارکینگ آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. جک پارکینگی برای گشوده و بسته کردن درب پارکینگ، تعمیرگاه خودرو و قسمت هایی تعمیراتی نمایندگی های گرانقدر خودرو گزینه استعمال میباشد.

برچسب ها خرید جک دو ستون ,
بازدید : 10
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:04

جک دو ستون ماردونی :

کارایی جک دو ستون ماردونی بصورت پیچ وخرید جک دو ستون مهره است و با تمرکز به اینکه برای به کار گیری نیاز به برق ۳ فاز داشته و هزینه محافظت سالیانه آن نسبتا بالا میباشد تقاضاکنندگان کمتری داراست .

مزایای به کار گیری از جک ۲ ستون(نوشته شده توسط تیم فنی شرکت ما):

۱-بالابردن ایمن خودرو به ارتفاع مورد نظر تعمیرکار

۲-فضای تردد فوق العاده پایین خودرو وجهت تعمیرات و بازدید

۳-قابل به کار گیری برای بده بستان روغنی ها و عدم نیاز به چال سرویس

۴- انجام همه تعمیرات گیربکس و موتور و جلوبندی سازی و بازدید چهار چرخ و اگزوز سازی و …….

۵-امکان نصب در مکانهایی که زیر آنان ذیل زمین میباشد

۶- قابل به کارگیری در کارواش جهت مصارف ذیل شویی

۷- مصرف نادر و قابلیت کار با برق تک فاز و یا سه فاز

برچسب ها خرید جک دو ستون ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 1539
  • بازدید کلی : 2455
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی